Zagranica

Maya Rudolph z przymrużeniem oka o obowiązkach domowych

W Stanach wystartowała kampania promująca środki do prania i czyszczenia, a reklamuje je popularna aktorka serialowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfYIT8QarG7I%22%7D
72andSunny New York przygotowało telewizyjną kampanię dla producenta środków do prania i czyszczenia Seventh Generations. Producent prezentuje się jako ten, który wprowadza na rynek detergenty w znormalizowanej i ujednoliconej szacie graficznej, które mają być przyjazne dla środowiska i jednocześnie skuteczne. Twarzą kampanii została popularna aktorka serialowa Maya Rudolph.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfYIT8QarG7I%22%7D
Wcześniejsze prace agencji 72andSunny dla Seventh Generation to m.in. kampania z 2013 r. “Live for Once” – bidonu wielokrotnego użytku, który miał pomagać w oszczędzaniu plastiku i ograniczaniu marnotrawstwa w konsumpcji wody butelkowanej. Nowa koncepcja promocji linii detergentów utrzymana jest w konwencji absurdalnej, a jednocześnie agencja przekonuje o wielu niepotrzebnych przedsięwzięciach producentów: intensywnych barwnikach, środkach zapachowych i rzekomych innowacjach opakowaniowych, które nie służą środowisku ani estetyce. Za reżyserię spotu odpowiada Paula Thomas Anderson.

(Agency Spy)