72andSunny New York przygotowało telewizyjną kampanię dla producenta środków do prania i czyszczenia Seventh Generations. Producent prezentuje się jako ten, który wprowadza na rynek detergenty w znormalizowanej i ujednoliconej szacie graficznej, które mają być przyjazne dla środowiska i jednocześnie skuteczne. Twarzą kampanii została popularna aktorka serialowa Maya Rudolph.
Wcześniejsze prace agencji 72andSunny dla Seventh Generation to m.in. kampania z 2013 r. “Live for Once” – bidonu wielokrotnego użytku, który miał pomagać w oszczędzaniu plastiku i ograniczaniu marnotrawstwa w konsumpcji wody butelkowanej. Nowa koncepcja promocji linii detergentów utrzymana jest w konwencji absurdalnej, a jednocześnie agencja przekonuje o wielu niepotrzebnych przedsięwzięciach producentów: intensywnych barwnikach, środkach zapachowych i rzekomych innowacjach opakowaniowych, które nie służą środowisku ani estetyce. Za reżyserię spotu odpowiada Paula Thomas Anderson.
(Agency Spy)