M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Paweł Heba dyrektorem ds. programowych i marek w A+E Networks Poland

Piotr Machul | 14 kwietnia 2016, 06:00

To awans w strukturach firmy.

Paweł Heba, dotychczas dyrektor ds. ramówki, objął w A+E Networks Poland nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. programowych i marek (head of programming and brands).

Heba odpowiada za wszystkie działania programowe i marketingowe A+E Networks na polskim rynku. Jego zadaniem jest rozwijanie strategii programowej, komunikacyjnej i cyfrowej dla czterech międzynarodowych marek obecnych w Polsce: History, Lifetime, Crime+Investigation oraz H2.

Paweł Heba dołączył do A+E Networks w kwietniu 2015 r. Nadal będzie raportować do Izabelli Wiley, dyrektor generalnej. Heba w przeszłości był związany z Viacom International Media Networks i odpowiadał za strategię programową m.in. MTV i VH1 w Polsce, Niemczech, Skandynawii i krajach Beneluksu.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,