M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gronowska i Kozieł na czele nowych działów BR Wydawnictwa Bauer

Piotr Machul | 14 kwietnia 2016, 06:00

Biuro reklamy wydawcy przechodzi reorganizację.

Biuro Reklamy Wydawnictwa Bauer przeprowadziło zmiany organizacyjne. Z segmentu reklamy pism kobiecych zostały wyłonione dwa odrębne działy: dział reklamy pism kobiecych premium, na czele którego stoi Agnieszka Gronowska (na zdj.) oraz dział reklamy pism poradniczo-rozrywkowych, którym kierować będzie Cezary Kozieł.

Agnieszka Gronowska będzie koncentrowała się obecnie na sprzedaży powierzchni reklamowej w magazynach: „Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Tina” oraz „Naj”. Cezary Kozieł oprócz opieki – jak dotychczas – nad segmentem młodzieżowym, zarządzać będzie pozyskiwaniem reklam do kilkunastu tytułów wydawnictwa z segmentu yellow.

Dotychczasowy dział reklamy magazynów kobiecych i pism poradniczo-rozrywkowych, liczący 11 osób, pozyskiwał reklamy do blisko 20 magazynów i w związku z tym zarządzanie budżetem poszczególnych tytułów było utrudnione. Zdaniem kierownictwa firmy przeprowadzona reorganizacja jest odpowiedzią na rozwój portfolio wydawnictwa w segmencie pism poradniczo-rozrywkowych oraz na rosnący popyt na reklamy w magazynach kobiecych premium. 

Agnieszka Gronowska oraz Cezary Kozieł raportują do Izabeli Sarneckiej, dyrektor Biura Reklamy Wydawnictwa Bauer.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,