Kraj

Ruszyła kampania Aleric Deslo Active przygotowana przez Change [wideo]

USP Zdrowie promuje swoją markę w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F41Uvnps9Rz4%22%7D
Wystartowała ogólnopolska kampania leku na alergię Aleric Deslo Active. To marka z portfolio firmy farmaceutycznej USP Zdrowie. Obecnie lek dostępny jest bez recepty.

Koncepcja kreatywna obejmuje przygotowanie i wdrożenie nowej strony WWW oraz kampanię TV w największych ogólnopolskich stacjach: Polsat, TVP, TVN. Kampania będzie miała również swoją odsłonę w portalach horyzontalnych.  

Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Change, za produkcję odpowiada studio Selfish i Badi Badi. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje Mets.