M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ProCreation zmienia się w VanLeif

Maciej Florek | 18 kwietnia 2016, 06:00

Agencja wygrała niedawno dwa przetargi.

Na bazie agencji ProCreation powstała nowa - VanLeif. Dwudziestoosobowy zespół VanLeif tworzą pracownicy agencji ProCreation oraz nowe osoby z polskich oraz sieciowych agencji marketingowych, m.in.
Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Ogilvy, Edelman.

Spółkę poprowadzą dotychczasowi właściciele ProCreation: Bartosz Michałowski (kreacja, business development, innowacje) i Damian Szalewicz (technologie) wraz z nową wspólniczką Małgorzatą Celarek (client service, new business, komunikacja zintegrowana).

Agencja właśnie wygrała dwa przetargi: na nową strategię komunikacji i repozycjonowanie marki centrum handlowego Modo wraz ze stałą obsługą full service (kreacja ATL/BTL, digital, social media) oraz na stworzenie nowej kampanii marki kosmetyków ArtDeco (kreacja, prasa, digital, social media).

VanLeif kontynuuje także obsługę dotychczasowych klientów ProCreation, wśród których są m.in. takie marki, jak Nike, Wilkinson (17 krajów), Energizer (14 krajów), Mars czy CBRE.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,