M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grey London wygrywa europejski budżet kreatywny Birds Eye

( red. ) | 18 kwietnia 2016, 06:00

Nomad Foods Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę jednej ze swoich marek.

Nomad Foods Europe rozstrzygnął przetarg na obsługę kreatywną swojej marki mrożonek Birds Eye.
Grey startował w przetargu z Abbott Mead Vickers BBDO i MullenLowe London - te agencje znalazły się na short-liście. Saatchi & Saatchi oraz siostrzana agencja Fallon odpadły w pierwszej fazie przetargu. Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał Hamilton Associates.
Grey London odpowie za kreację i realizację kampanii dla marki na wszystkich europejskich rynkach. Działania obejmują kreację dla Birds Eye w Wielkiej Brytanii, a także Iglo w Niemczech, Findus we Włoszech. Przetarg nie obejmował obsługi marki Findus w Szwecji, Francji, Hiszpanii i krajach skandynawskich.
Wcześniej za obsługę kreatywną marki odpowiadał Havas Worldwide London. Wygrał przetarg na obsługę w 2013 r. i przejął ją po DDB.
Nomad Foods obecnie ma największe udziały w rynku żywności mrożonej w Europie. Stało się tak po przejęciu marek Iglo i Findus za 2,6 mld euro od firmy Permir.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada nadal Havas Media. Od początku tego roku za kampanie digitalowe i działania contentmarketingowe odpowiada agencja Recipe.

(BrandRepublic)