M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tiger zaprasza do "przeakcji"

Katarzyna Woźniak | 21 kwietnia 2016, 06:00

Marka Maspeksu rusza z konkursem.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 19 kwietnia, marka napoju energetycznego Tiger wystartowała z nową kampanią i nową komunikacją. Tym razem marka zaprasza do naśladowania "przeludzi". Wraz z nową kampanią startuje konkurs pod hasłem "Rusz Jajami" - ma to obrazować podjęcie działań, które mają zaimponować jurorom. 
Na stronie internetowej marki znajduje się pięć różnych "przewyzwań". Użytkownicy mogą je udostępniać na swoich wallach. Na autorów najlepszych co tydzień czeka 4 tys. zł i statuetka Jaj Tigera. Konkurs wspierają trzy różne spoty.
Za kreację kampanii odpowiada Brazil. Na zakup i planowanie mediów - Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , ,