Zagranica

Waitrose nadaje prosto z farmy

Brytyjska sieć zaznajamia odbiorców z życiem zwierząt hodowlanych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F-tU4rnafczU%22%7D
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 13 kwietnia, sieć brytyjskich supermarketów Waitrose startuje z nową kampanią, której koncept opiera się na zdawaniu relacji prosto z farmy czy pastwiska. Taki komunikat ma dowodzić, że produkty z półek sieci są w pełni naturalne, wysokojakościowe i bezpieczne.
Za kreację kampanii odpowiada Adam & Eve/DDB. Koncept opiera się na umieszczeniu kamer GoPro na terenie pastwisk i w kurnikach na angielskiej farmie. Kluczową rolę w tej kampanii odgrywa pogoda – opady deszczu na farmie mogą zaburzyć przekaz na żywo i uniemożliwić widzom odbiór kampanii. Kadry z “życia zwierząt” zakończone są na przykład wizją świeżej szarlotki z bitą śmietanką. Koncept reklam prasowych ma również opierać się na czasie rzeczywistym. Reklamy prasowe mają ukazywać się w dziennikach jeden dzień od ich wykonania. 

(AdWeek)