M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark Owoce Świata tworzy nadrzeczywistość

Katarzyna Woźniak | 21 kwietnia 2016, 06:00

Marka zaprezentowała najbardziej zaawansowany technologicznie spot 360 stopni. Przy jego tworzeniu pracowała agencja reklamowa DDB & Tribal. Postprodukcją zajęli się Platige Image i Juice.

Marka Tymbark Owoce Świata z portfolio Maspeksu wystartowała z nowymi działaniami promocyjnymi dla brandu. Animacja powstała z myślą o promocji marki i została zrealizowana w najnowszej technologii 360 stopni, która umożliwia oglądanie świata dookoła nas.
W animacji to odbiorca decyduje o tym, co chce oglądać. Zarówno na ekranie komputera, jak i smartfona – możemy dokładnie obserwować kolorowy świat i podejrzeć go z każdej strony.
Stworzona rzeczywistość nawiązuje do limitowanej edycji etykiet Owoców Świata. Wszystkie cztery wersje Owoców Świata – Mango, Kaktus, Liczi i Żurawina – przybrały nowe wzory i kolory. Z okazji 80-lecia marki Tymbark, nowych etykiet Owoców Świata jest 80. Przy tworzeniu spotu pracowała agencja reklamowa DDB & Tribal. Postprodukcją zajęli się Dobro (studio należące do Platige Image) i Juice. Reżyserem spotu jest Szymon Pawlik. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , , ,