Kraj

PHD Media Direction z nową kampanią Wizz Air na ponad 15 rynkach

Przewoźnik ruszył z wielokanałowym wsparciem marketingowym.

PHD Media Direction z nową kampanią Wizz Air na ponad 15 rynkach
Ruszyła kampania Wizz Air na kilkunastu europejskich rynkach. Kampania rozpoczęła się jednodniową promocją “Co drugie miejsce za pół ceny”, a od połowy tego miesiąca jest kontynuowana pod nowymi hasłami: “Wiele smaków. Jeden Wizz Air”, “Wielu znajomych. Jeden Wizz Air”, “Wiele cudów. Jeden Wizz Air”.

Działania marketingowe obejmują kampanię w TV, radiową, digitalową, OOH i są wsparte aktywnościami PR oraz komunikacją we własnych mediach Wizz Air (na stronie WWW, mobile’u, newsletterze oraz social mediach). 

Kampania skupia się też na działaniach perfromance’owych realizowanych przez zespół Resolution Media.

Na rynku polskim PHD Media Direction pracuje dla Wizz Air od ponad 11 lat i od dwóch lat koordynuje działania mediowe w całym regionie EMEA. Klient nie chciał podawać informacji o agencjach kreatywnych zaangażowanych w tę kampanię.