Kraj

Bakuś rozpoczął dwie aktywacje [wideo]

Jedna z nich to ogólnopolska kampania reklamowa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoYa3frDtA0k%22%7D
W ramach wiosennej komunikacji marka Bakuś (Bakoma) prowadzi dwa rodzaje działań w mediach. Jednym z nich jest nowa kampania wizerunkowa przypominająca rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci. Reklamy emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych oraz w internecie
(VoD). Kolejny etap to loteria z nagrodami, której celem jest zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty marki.

Za zakup i planowanie mediów wykorzystanych w kampanii odpowiada dom mediowy UM. Autorem kreacji kampanii pod hasłem “Są powody do dumy” jest agencja Kalicińscy.com, zaś loterii “Poszukiwacze nagród” – Kolman Advertising.