Kraj

Philips pomaga marzyć o przyszłości zawodowej dzieci

Marka Philips Avent wprowadza na rynek butelki z wizerunkami wymarzonych zawodów dla dzieci.

Philips pomaga marzyć o przyszłości zawodowej dzieci
Marka Philips Avent w ramach kampanii “Kim będę, gdy dorosnę” wprowadza limitowaną kolekcję butelek Natural ze specjalnymi nadrukami związanymi z zawodami. Rodzice mogą zadecydować, jakie wizerunki znajdą się na butelkach. Na specjalnej stronie internetowej można zaprojektować butelkę i zagłosować. W internecie można wybrać spośród 20 zaproponowanych zawodów, np. architekt, milioner, strażak, policjant, lekarz, milioner, kucharz, tancerz, ikona mody, gwiazda rocka i księżniczka. Wszystkie zawody przedstawione są zabawnymi rysunkami. Biorąc udział w głosowaniu, można też wygrać produkty Avent dla dziecka: kubeczki do nauki samodzielnego picia i zestawy pielęgnacyjne. Na koniec kampanii Philips Avent wyprodukuje sześć wzorów butelek Natural 260 ml z najbardziej popularnymi zawodami i pasjami.
Za koordynację przebiegu akcji odpowiada Karlsbad. Przy organizacji akcji pracuje również Ogilvy Rumunia. Działanie będzie wspierane kampanią OOH, w prasie parentingowej i social mediach. Za zakup mediów odpowiada Carat Polska.