M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tymbark kontynuuje świętowanie 80. urodzin

Katarzyna Woźniak | 26 kwietnia 2016, 06:00

Marka Maspeksu zapewnia, że z nią zawsze konsument jest w najlepszym wieku. Za kreację spotu odpowiada BrainBox. Media kupuje Mindshare.

Marka Tymbark z portfolio Maspeksu hucznie obchodzi swoje 80-lecie. Osią kampanii jest komunikat o tym, że to, co dobre, jest niezmienne bez względu na wiek.
W spocie zarówno ośmioletni chłopiec, jak i osiemdziesięcioletni dżentelmen mają czuć się świetnie, bo zawsze pozostają sobą i nie zapominają o młodzieńczej energii, jaka w nich tkwi. Specjalna edycja opakowań produktów podkreśla 80 lat tradycji, billboardy w przestrzeni miejskiej przypominają o jubileuszu, a dodatkowo marka jest również szeroko obecna we wszystkich mediach. 
Za kreację spotu odpowiada BrainBox. Media kupuje Mindshare.

Czytaj więcej na temat: , , ,