Zagranica

Stuletnia aktorka w kampanii Harvey Nichols

Luksusowy dom towarowy z Londynu celebruje stulecie "Vogue'a".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRkJhpv671RA%22%7D
Wystartowała kampania domu towarowego Harvey Nichols z okazji wydania jubileuszowego numeru magazynu “Vogue”, który świętuje setne urodziny. Dom towarowy mieszczący się przy Knighstsbridge w Londynie główną bohaterką swojej kampanii uczynił stuletnią modelkę, Bo Gilbert.
Za kreację kampanii realizowanej na Wyspach, która ma sprzeciwiać się marginalizowaniu modelek z powodu wieku, odpowiada Adam & Eve/DDB. Dwuminutowy film będzie można zobaczyć w social mediach, będzie również wyświetlany na ekranach w domu towarowym.
Spot reżyserowała Laurence Quinn, fotografował Phil Poynter. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

(Campaign)