Kraj

Mediaedge:cia przygotował kampanię kremów czekoladowych Terravita

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kremów czekoladowych marki Terravita produkowanych przez firmę Eurovita. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom...

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kremów czekoladowych marki Terravita produkowanych przez firmę Eurovita. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Kreację przygotował dział marketingu producenta. Reżyserem spotu jest Dominik Wieczorkowski. Celem kampanii jest przypomnienie konsumentom o produkcie oraz zbudowanie korzystnego wizerunku. Reklama kremów emitowana jest w wybranych stacjach dziecięcych Mini Mini, Cartoon Network, ZIG ZAP (były Mini Max), Fox Kids. Spoty reklamowe pojawią się także w Radiu Zet (od 22.11 do 03.12.2004). Dodatkowo kampania zostanie wsparta akcją billboardową na terenie Wielkopolski. Kremy czekoladowe Terravita skierowane są do dzieci i młodzieży w wieku 4-14 lat. W spocie reklamowym utrzymanym w zabawnym, młodzieżowym stylu, występuje hiphopowa wiewiórka wyskakująca z kremu, która ma zachęcić do zakupu produktu Terravita. Kampania w telewizji potrwa do końca roku. Od 8 listopada 2004 r. prowadzona będzie dodatkowo akcja konsumencka oparta na pomyśle dołączania do kremów gadżetów (ukrytych pod wieczkiem). W okresie styczeń-czerwiec br. 7,1 proc. respondentów deklarujących w badaniu TGI SMG/KRC Millward Brown Company spożywanie kremów do pieczywa wskazało kremy Terravita. Głównym graczem na rynku kremów jest marka Nutella. (PR)