Kraj

Amica rozpoczyna nietypową promocję dla sprzedawców i konsumentów

Amica, producent sprzętu AGD, ropoczęła promocję, w której zastosowano nietypowy mechanizm motywujący zarówno konsumentów, jak i sprzedawców. We wszystkich punktach...

Amica, producent sprzętu AGD, ropoczęła promocję, w której zastosowano nietypowy mechanizm motywujący zarówno konsumentów, jak i sprzedawców. We wszystkich punktach sprzedaży Amica w Polsce klienci, którzy zakupią sprzęt AGD z wyznaczonej listy i zgłoszą się do loterii, wezmą udział w cotygodniowych losowaniach nagród. Zgłoszenie do udziału loterii odbywa się poprzez wysłanie SMS-a, stronę www lub tradycyjną pocztę. Klienci, którzy wyrażają chęć udziału w akcji, zgłaszają jednocześnie sprzedawcę, tym samym dając mu szansę na wygranie konkursu. Co tydzień nagradzanych będzie 10 sprzedawców z największą liczbą zgłoszeń dokonanych przez klientów. Czekają na nich nagrody: 10 tys. zł, zestawy kina domowego, DVD, aparaty cyfrowe itp. Kreację, mechanizm akcji oraz materiały POS (standy, kupony promocyjne, naklejki na produkty) przygotowała agencja Peppermint. Obsługą platformy SMS zajęła się agencja marketingu mobilnego MobiJOY. (TW)