Według danych Kantar Media o wydatkach w TV, radiu, prasie, OOH i kinie największym reklamodawcą po pierwszym kwartale br. pozostaje Aflofarm. W ujęciu cennikowym firma przeznaczyła na reklamy prawie 491 mln zł (473 mln zł w I kw. 2015). Na drugim miejscu plasuje się Kino Świat – 215 mln zł (169 mln zł w I kw. 2015 r.), a na trzecim Orange – 125 mln zł (140,5 mln zł w I kw. 2015 r.). Kolejne pozycje top 10 to: Unilever (118 mln zł vs. 87,7 mln zł), Ferrero (107,6 mln zł vs. 79 mln zł), Lidl (106 mln zł vs. 112 mln zł), Nestle (104 mln zł vs. 94 mln zł), USP Zdrowie (103 mln zł vs. 83 mln zł), P&G (95 mln zł vs. 94 mln zł) oraz T-Mobile (94 mln zł vs. 50 mln zł).
Wydatki wszystkich reklamodawców w ujęciu cennikowym w pierwszym kwartale b.r. zamknęły się kwotą nieco ponad 7 mld zł, w ub.r. było to 6,4 mld zł.