Kraj

Laboratoria Polfa Łódź zaczynają komunikację

Odświeżony polski brand startuje z billboardem sponsorskim.

Laboratoria Polfa Łódź – nowa odsłona polskiej marki Polfa Łódź – startują z telewizyjnym billboardem sponsorskim. Głównym bohaterem będzie produkt Calcium Alergo Plus. Będzie to także pierwsza prezentacja marki parasolowej Laboratoria Polfa Łódź – należącej do portfolio firmy Urgo Polfa Łódź. Brand pozycjonowany jest jako produkty dla całej rodziny do domowej apteczki, oferującej produkty dobrej jakości w przyjaznej dla pacjenta cenie, ale przede wszystkim zaufanej, która pod brandem Polfy Łódź towarzyszy Polakom już ponad 80 lat.
Kampania trwać będzie przez 4 tygodnie maja (do 29.05). Obejmować będzie największe stacje telewizyjne: TVP, TVN i Polsat oraz kobiece kanały tematyczne (jak TVN Style, Ale Kino!).
Koncepcję kreatywno-strategiczną kampanii stworzyła agencja DSK. Media zakupił dom mediowy SMG.