M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Nawałka ambasadorem marki 4Move

Maciej Burlikowski | 9 maja 2016, 06:00

FoodCare najwyraźniej wierzy w sukces szkoleniowca - umowę zawarto do 2018 r.

FoodCare zaangażowała trenera narodowej reprezentacji piłkarskiej Adama Nawałkę jako ambasadora swojej marki napojów izotonicznych 4Move. Kontrakt będzie obowiązywał do piłkarskich mistrzostw świata w 2018 r., jego wysokości nie ujawniono.

Wizerunek Adama Nawałki będzie drugim, obok dotychczasowego ambasadora marki – Jose Mourinho, wykorzystywanym w kampanii marketingowej 4Move. Jak podkreśla Wiesław Włodarski, prezes i założyciel FoodCare, strategia marki opiera się na rekomendacji najlepszych trenerów świata, dlatego powierzenie funkcji ambasadora kolejnemu wybitnemu szkoleniowcowi nie jest przypadkowe.

- Napój izotoniczny z linii 4Move jest wiceliderem na polskim rynku izotoników w ujęciu ilościowym. Obecnie produkty dostępne są w 57 krajach, a nasza strategia zakłada dalszy międzynarodowy rozwój marki - mówi Wiesław Włodarski, twórca FoodCare.

Za reklamy 4Move z Jose Mourinho odpowiadała agencja PromoAgency.

Nawałka od marca br. reklamuje już sieć komórkową Play (P4).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,