Kraj

Lurpak na pohybel książkom kucharskim

Startuje nowa kampania marki masła z portfolio Arla Foods.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fw51wDzPKcMo%23t%3D50%22%7D
Lurpak, marka masła z portfolio Arla Foods, startuje z nową komunikacją. Tym razem producent wzywa miłośników jedzenia do improwizacji w kuchni i rezygnacji ze ścisłego trzymania się przepisów z książek kucharskich. Od 6 maja w kanale Kuchnia+ emitowany będzie specjalny program kulinarny “Akcja improwizacja”. W każdym odcinku prowadząca Monika Dąbrowska wyzwie na pojedynek kulinarny gości specjalnych. Współprowadzącym program jest raper Piotr Vienio Więcławski. Działania mediowe obejmują telewizję, internet oraz prasę.

Punktem centralnym kampanii jest program telewizyjny marki Lurpak w kanale Kuchnia+. Program będzie się składał z ośmiu odcinków emitowanych co tydzień w piątki o godz. 21.30. Twarzą kampanii oraz programu została Monika Dąbrowska – zwyciężczyni drugiej edycji programu “Hell’s Kitchen” i szefowa kuchni w restauracji Endorfina. W każdym odcinku pojawiać się będą goście specjalni, blogerzy kulinarni, osoby ze świata biznesu i sztuki.

Równolegle przygotowany został konkurs, w którym nagrodą główną jest możliwość udziału w ostatnim odcinku programu. Zadaniem uczestników jest wysłanie przepisu na autorskie danie z wykorzystaniem masła Lurpak wraz ze zdjęciem.

Od połowy kwietnia kampania wspierająca działania promocyjne obejmuje emisję 30- i 15-sek. spotów w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. W sieci kin Multikino oraz Helios pojawią się minutowe spoty. Działania w internecie obejmują kampanię w modelu programmatic oraz działania display w modelu performance. Na potrzeby programu stworzono fanpage. Za przygotowanie kampanii w tym pomysł, strategię oraz realizację odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z iProspect, Amnet oraz Lubię To – Linked by Isobar. Za koncept kreatywny oraz kreacje spotów odpowiada W&K London.