Przetargi

MediaCom wygrał obsługę marek Sobieski i Biała Dama

Marie Brizard Wine & Spirits wybrał MediaCom do obsługi dwóch marek wódek w mediach społecznościowych.

Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg koncernu Marie Brizard Wine & Spirits. Konkurs dotyczył obsługi wódek Sobieski i Biała Dama w mediach społecznościowych.

Wygrana budżetów marek Sobieski i Biała Dama obejmie m.in. stworzenie i realizację strategii w social mediach, w tym np. prowadzenie profilów w serwisach społecznościowych, oraz kreację materiałów promocyjnych. Będzie to pierwsza realizacja MediaComu dla tego marketera. Za bezpośrednią obsługę brandów odpowiadać będzie zespół MediaCom Beyond Advertising.

Szczegóły na temat przetargu mediowego nie zostały podane.

Koncern Marie Brizard Wine & Spirits działa w sektorze win i alkoholi mocnych. W portfolio międzynarodowych marek Marie Brizard Wine & Spirits są m.in.: Marie Brizard, Sobieski, William Peel, Krupnik, Fruits & Wine.