Zagranica

Salma Hayek wesprze swoim wizerunkiem nową linię kosmetyków Avonu

Salma Hayek i Avon Products podpisały umowę, na mocy której aktorka będzie promowała nową linię kosmetyków. Seria będzie się nazywała...

Salma Hayek i Avon Products podpisały umowę, na mocy której aktorka będzie promowała nową linię kosmetyków. Seria będzie się nazywała tak samo jak najnowszy film Salmy Hayek – “After the Sunset”. Wizerunek aktorki będzie wykorzystywany w kampanii telewizyjnej, prasowej i internetowej. Działaniami reklamowymi zostaną wsparte wybrane produkty z serii After the Sunset – m.in. perfumy i kosmetyki do makijażu. Avon w Stanach Zjednoczonych ma około 650 tys. konsultantek. Co dwa tygodnie firma rozsyła mniej więcej 17 mln katalogów. Według TNS Media Intelligence/CMR w ub.r. Avon na reklamę wydał 47 mln dol., a do końca lipca br. – 21 mln dol. (“AdAge.com”)