M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Duża gotówka, procent jak mrówka" - kampania pożyczek Kasy Stefczyka

Maciej Burlikowski | 10 maja 2016, 06:00

Projekt przygotowały agencja Apella i Rock and Roll Production.

Wystartowała nowa kampania reklamowa pożyczek gotówkowych w Kasie Stefczyka pod hasłem: "Duża gotówka, procent jak mrówka".
Podstawowym medium jest telewizja - 30- i 15-sekundowe spoty emitowane są w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych TVP, a także w Polsacie oraz stacjach pakietu Mix Mux (TV Puls, TVN7, TTV, Puls 2). Elementem kampanii jest również lekka piosenka „O słoniowej gotówce”, emitowana w kanałach Radia Zet oraz RMF FM, a wsparciem całej akcji są materiały BTL oraz działania w social mediach.
 
W kampanii po raz czwarty spotykamy się ze znaną z wcześniejszych kreacji rodziną państwa Stefczyków. Tym razem w ich mieszkaniu rozgrywa się bitwa pomiędzy Słoniem a Mrówką. W te postaci wcieliły się dzieci.
 
Podobnie jak w przypadku wcześniejszych kampanii produktowych i wizerunkowych Kasy Stefczyka tę przygotowała agencja Apella SA, która była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji, kreacji, grafiki, scenariuszy spotów, materiałów prasowych i kreacji na potrzeby internetu oraz planowanie i zakup mediów. Ponadto nadzorowała produkcję spotów, którą zajęła się firma Rock and Roll Production.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,