M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Na polskim rynku startuje oficjalnie Labstore

Katarzyna Kacprzak | 11 maja 2016, 06:00

Zarządzany będzie przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego, oraz Luizę Mec, head of creative.

Labstore Warsaw - agencja retail- oraz shoppermarketingowa, dołącza do grona 23 biur Labstore na całym świecie i będzie działała w ramach struktur grupy WPP zrzeszającej m.in. takie podmioty jak: Young & Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail. Oferta Labstore ma być połączeniem konsultingu shopperowego, wiedzy i danych z kreacją oraz nowymi technologiami.
 
Labstore w Polsce zarządzany jest przez Grzegorza Sierzputowskiego, partnera zarządzającego, oraz Luizę Mec, head of creative. Sierzputowski ma ponad 15-letnie doświadczenie w trade marketingu oraz sprzedaży po stronie klienta, był m.in. szefem działu category and channel sales development w Nestle oraz pełnił funkcję członka zarządu odpowiedzialnego za trade marketing w Pernod-Ricard. Mec pracowała wcześniej w Pentagram NY, BFDB w Nowym Jorku oraz była szefem kreacji w warszawskim biurze Saatchi Direct.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,