M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Klaudia Rakowska-Zając dyrektorem ds. marketingu i PR K2

Piotr Machul | 12 maja 2016, 06:00

Będzie odpowiadać za komunikację działań agencji.

Stanowisko dyrektora ds. marketingu i PR w agencji K2 obejmuje Klaudia Rakowska-Zając.

Rakowska-Zając będzie się zajmowała komunikacją działań agencji. Będzie raportować bezpośrednio do dyrektora współzarządzającego – Arkadiusza Szulczyńskiego. Nowa dyrektor ds. marketingu wesprze także działania employerbrandingowe i komunikację wewnętrzną.

Klaudia Rakowska-Zając jest związana z rynkiem mediów i reklamy od 12 lat. Pracowała m.in. dla takich firm, jak: Hasbro, Discovery Networks, Bacardi Martini, MasterCard, Douglas i Nestle. Przez ostatni rok w A+E Networks Polska odpowiadała za komunikację kanału telewizyjnego dla kobiet – Lifetime.
Klaudia Rakowska-Zając zastąpiła na stanowisku Martę Krajentę, która w kwietniu rozstała się z agencją, o czym pisaliśmy w MMP24 19 kwietnia br.

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,