M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bluecloud dołącza do Loyalty Point

Tomasz Wygnański | 12 maja 2016, 06:00

W ramach firmy Loyalty Point rozpoczęła funkcjonowanie nowa struktura, która zajmować się będzie tworzeniem strategii oraz kreacji shoppermarketingowych i interactive.

Bluecloud powstała na początku 2014 r. i funkcjonowała wcześniej jako brand kreatywny firmy Cursor. Obecnie zmienia strategię działania i stawia mocno na łączenie działań offline z online.

- Jesteśmy pierwszą agencją shopper-digital na rynku - mówi Łukasz Janowski, head of Bluecloud. - Naszą strategię oparliśmy na podstawie uzyskanych insightów z działów marketingu, gdzie marketerzy mówią wprost, że trudno znaleźć im w ramach jednej struktury skuteczne rozwiązania łączące BTL z digital. Bluecloud jest odpowiedzią na te potrzeby – dodaje.

Bluecloud jest częścią Loyalty Point, który specjalizuje się w tworzeniu i obsłudze programów lojalnościowych, strategiami CRM i data mining. Loyalty Point i Bluecloud współpracują m.in. z IKEA, Raiffeisen Leasing, CCC, S.C. Johnson, LG, Smyk, BPH TFI. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,