M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jurajska startuje po raz pierwszy z kampanią telewizyjną

Katarzyna Woźniak | 12 maja 2016, 06:00

Za przygotowanie działań odpowiada agencja Demo Effective Launching.

Na początku maja w telewizji ruszyła pierwsza kampania flagowego produktu z portfolio firmy Jurajska Sp. z o. o. - naturalnej wody mineralnej Jurajska - przygotowana przez agencję Demo Effective Launching.
Marketer szukał sposobu na odróżnienie marki Jurajska od pozostałych wód i na skuteczne zaistnienie w tej wymagającej i konkurencyjnej kategorii.
Komunikat marki ma połączyć walory zdrowotne wody z emocjonalnym przekazem opartym na rodzinie, trosce o najbliższych i bliskości natury. W filmie reklamowym wykorzystano przebój grupy Happysad - "Taką wodą być".
Reklamy w wersjach 30- i 15-sekundowej będą emitowane przez okres dwóch miesięcy we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych. Za zakup mediów na potrzeby działań odpowiada OMD.



Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,