Zagranica

Grey Goose startuje z nową platformą komunikacyjną "Fly Beyond"

Wystartowała fantastyczno-nostalgiczna kampania marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJpxE0MGJRSM%22%7D
Wystartowała nowa platforma komunikacyjna marki wódki Grey Goose “Fly Beyond”. Za kreację półtoraminutowego spotu odpowiada BBDO.
W filmie grupa przyjaciół wsiada do samochodu i wybiera się na przejażdżkę, która zamienia się w niezwykłą podróż pełną nostalgicznych kadrów i cytatów filmowych. Inspiracją jest widziana w powietrzu lecąca gęś – jej lot wyznacza zmianę tempa i zmianę otoczenia, w którym znajdują się bohaterowie. 
Minutowa wersja została wyemitowana w kanale NBC Blindspot, miała swoją odsłonę również podczas emisji play-offów NBA, a także w finale Quantico w Saturday Night Live i podczas Billboard Music Awards. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć działania promocyjne w prasie oraz na nośnikach OOH. Kampania ma również odsłony w serwisie Facebook i w mediach cyfrowych. Grey Goose jest marką z portfolio Bacardi Martini. 

(AdWeek)