M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis autorem kampanii Orange "Drużyna orłów Górskiego"

Maciej Burlikowski | 13 maja 2016, 06:00

Przy okazji Euro 2016 Orange Polska rusza z kampanią, w której porównuje się z konkurentami.

Orange Polska z okazji zbliżających się finałów piłkarskich Mistrzostw Europy UEFA Euro 2016, których marka Orange jest globalnym sponsorem, przygotował kampanię reklamową pod hasłem "Drużyna orłów Górskiego". Nie chodzi jednak o legendarnego trenera naszej narodowej reprezentacji Kazimierza Górskiego (1921-2006), ale o Roberta Górskiego z Kabaretu Moralnego Niepokoju, który od ponad dwóch lat występuje w reklamach polskiego Orange.

Na potrzeby kampanii, która potrwa do końca maja, agencja Publicis przygotowała cztery wersje spotów telewizyjnych. W każdej z nich zawarto porównanie oferty z jednym z trzech głównych konkurentów, czyli sieciami Play (P4), Plus (Polkomtel) i T-Mobile.

Trwające 30 i 15 s kreacje zobaczą widzowie kanałów należących do stacji: TVP, TVN i Polsat. Skrócone wersje spotów pojawią się w wybranych serwisach internetowych. Oprócz telewizji i internetu działania promocyjne będą realizowane w radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor).

Produkcją kampanii zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Chimney Pot. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.