Przetargi

Ad Pharma wygrała przetarg na realizację kampanii leku Xanax (Pfizer)

Firma Pfizer powierzyła agencji Ad Pharma należącej do Art Meritum Marketing Communicaction przygotowanie i prowadzenie kampanii leku marki Xanax (lek...

Firma Pfizer powierzyła agencji Ad Pharma należącej do Art Meritum Marketing Communicaction przygotowanie i prowadzenie kampanii leku marki Xanax (lek na receptę) – preparatu stosowanego w terapii zaburzeń nerwicowych. O wygranej przesądziła zaproponowana przez Art Meritum Marketing Communication koncepcja repozycjonowania i odświeżenia wizerunku marki Xanax oraz oryginalne pomysły kreatywne. Nie wiadomo, ile agencji startowało w tym przetargu ani jakie to były agencje. Agencja przygotowała propozycje materiałów dla lekarzy i przedstawicieli medycznych, visuali, scenariuszy wizyt i gadżetów. Działania prowadzone dla Xanaksu już są we wstępnej fazie realizacji, nie wiadomo, jak długo potrwają. W skład Art Meritum Marketing Communication wchodzą: Ad Pharma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze rynku farmaceutycznego, Meritum Interactive zajmujący się projektami internetowymi, Mind Design, do zadań którego należy między innymi projektowanie opakowań, Underground wyspecjalizowany w działaniach BTL i event marketing oraz XVGW Production House zajmujący się produkcją telewizyjną i spotami reklamowymi. (AMS)