Kraj

Saturn namawia do technologicznego kibicowania

Sieć czyni przygotowania do Euro i otworzy specjalny technologiczny Fan Room.

Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej Saturn otworzy technologiczny Fan Room.
To istniejący w rzeczywistości apartament, w którym będzie można zarezerwować miejsce dla siebie i swoich przyjaciół, aby oglądać mecze na imponującym telewizorze, ze specjalnym nagłośnieniem.
Na specjalnie w tym celu uruchomionej stronie internetowej internauci mogą zarezerwować miejsce w Fan Roomie, a także brać udział w zabawach i konkursach.
Aktywacja składa się z trzech etapów. Pierwszy trwa do 19 maja. Na tym etapie internauci biorą udział w zabawie polegającej na wyborze sprzętu potrzebnego do skonfigurowania Fan Roomu, mają również za zadanie napisać, jak może wyglądać technologiczne kibicowanie. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone telewizorami. W drugim etapie zabawy internauci będą mogli zdecydować, w którym mieście powstanie fanom. Ten etap będzie trwał od 20 maja do 3 czerwca. Na ostatnim etapie zabawy internauci będą mieli możliwość zarezerwowania miejsca dla siebie i grupy swoich znajomych.
Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy & Mather, która od 2013 r. na co dzień prowadzi obsługę działań w obszarze ATL dla marki Saturn. Akcja będzie wspierana w radiu, digitalu, social media, sklepach Saturn w całej Polsce oraz we współpracy z blogerami i influencerami.