Kraj

Danone startuje z letnią promocją

Konkurs odbywa się pod hasłem "Odjazdowe lato".

Danone startuje z letnią promocją
W ubiegłym tygodniu wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone: Ale Pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activia do Picia. Na zwycięzców czekają m.in. kamper na tygodniowy wyjazd w wymarzone miejsce i dodatkowo voucher na benzynę o wartości 2 tys. zł.
Zadaniem konkursowym jest stworzenie kreatywnego i oryginalnego zakończenia zdania, którego początek będzie co tydzień publikowany na specjalnej stronie internetowej stworzonej na potrzeby konkursu.

Do tego projektu zaproszono Annę i Marcina Nowaków, którzy jako Wędrowne Motyle prowadzą blog www.gdziewyjechac.pl. Na konkursowej stronie podzielą się oni swoimi inspiracjami na wycieczki kamperem po Polsce. Kampania reklamowa obejmuje 10-sekundowy spot emitowany w telewizji oraz internecie, działania w prasie oraz intensywne działania w punktach sprzedaży. Za koncepcję kreatywną odpowiadają agencje VML Poland oraz Y&R. Za przygotowanie i organizację konkursu na stronie WWW odpowiada VML Poland. Kampanię w sklepach prowadzi Labstore. Planowanie i zakup mediów – MediaCom.