Kraj

Wrzask radości w letniej odsłonie Big Milka

Wystartowała nowa kampania marki z portfolio Unilevera, a w konkursie można wygrać 3 miliony lodów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZY_9g92TBGo%22%7D
“#Joyo” – pod tym hasłem ruszyła wakacyjna kampania lodów Big Milk (Unilever). Działania dla marki z grupy Unilever przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, która kontynuuje współpracę po zeszłorocznej kampanii “#głowadogóry”.
 
W tym roku w loterii patyczkowej Big Milka można wygrać 3 miliony lodów. Radość z wygranych jest inspiracją dla hasła kampanii – “#Joyo”. 15-sekundowe spoty pokazują zwykłych ludzi po tym jak odkrywają, że wygrali kolejnego Big Milka.

Działania w ramach kampanii prowadzone są w internecie. Obecnie trwa pierwszy etap kampanii, wykorzystujący Facebooka, YouTube oraz platformy VoD, na których emitowane są spoty. Na fanpage’u Big Milka posty przygotowane zostały w formie ruchomych GIF-ów i cinemagraphów. Działania promujące loterię patyczkową zostały zaplanowane także na kolejne miesiące.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt. Produkcją spotów zajęło się studio Warsaw Production oraz studio dźwiękowe Głośno. Postprodukcję powierzono studiu Miło. Reżyserem spotów jest Marcin Serafin, zdjęcia zrealizowała Monika Lenczewska. Media na potrzeby działań kupuje Mindshare.