Kraj

Lipton z akcją dla optymistów

Marka herbaty z portfolio Unilevera zaprasza do tworzenia haseł na zawieszki.

Lipton z akcją dla optymistów
Trwa nowa akcja marki Lipton pod hasłem “Jeloł! Pisz & love”. Zadaniem dla konsumentów jest  wymyślenie oryginalnych haseł na zawieszki herbaty Lipton Yellow Label, które trafią w wersji limitowanej na sklepowe półki.
Przez specjalną aplikację na stronie internetowej należy zgłosić proponowane hasło i zmieścić je w 60 znakach. Dziesięć najlepszych haseł znajdzie się na bannerach kampanii na stronach internetowych. W charakterze nagród będą też vouchery do Katalogu Marzeń oraz kubki Lipton. Od chwili uruchomienia platformy konkursowej zarejestrowało się na niej ponad 3536 osób. Zgłoszenia można nadsyłać do 26 czerwca 2016 r.
Działania reklamowe i promocyjne związane z kampanią obejmować będą telewizję, internet, media społecznościowe. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Advalue. Produkcję strony internetowej powierzono agencji Lubię To – Linked by Isobar. Działania PR będzie prowadziła agencja Atelier PR, a za planowanie mediów oraz koncepcję i koordynację działań z influencerami odpowiada dom mediowy Mindshare.