M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cydr Henry Westons promuje się po raz pierwszy w telewizji

( red. ) | 17 maja 2016, 06:00

Wystartowała steampunkowa produkcja autorstwa McCanna.

Na Wyspach wystartowała pierwsza telewizyjna kampania marki cydru Henry Westons. Spot reklamowy ma charakter steampunkowej animacji przygotowanej w estetyce wczesnych filmów Terry'ego Gilliama.
Za kreację spotu odpowiada McCann. Kampania będzie trwała do końca czerwca, a jej druga odsłona - w sierpniu i we wrześniu. Działanie jest częścią kampanii zaplanowanej na ten rok, na którą marketer przeznaczył milion funtów. W ramach kampanii firma wprowadziła na rynek również 3,2 mln promocyjnych butelek, które dają kupującym szansę wygrania wycieczki do Nowego Jorku.
Sprzedaż marki cydru Henry Weston Vintage wzrosła o 15 proc., do 29,6 mln funtów w ciągu 52 tygodni w okresie do końca marca, co stawia ja na czele marek cydrowych w Wielkiej Brytanii.
Tradycyjny cydr premium jest najszybciej rozwijającą się kategorią napojów alkoholowych na Wyspach.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , ,