M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis i Albedo Marketing dla Nałęczowianki [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 17 maja 2016, 06:00

W ramach II edycji akcji Nałęczowianki "Wyskocz z kapci" prowadzona jest loteria konsumencka oraz cykl eventów.

Agencja Publicis przygotowała dla marki Nałęczowianka spot telewizyjny promujący kampanię "Wyskocz z Kapci i znajdź własną drogę do witalności z Nałęczowianką”. Spoty emitowane będą w głównych stacjach telewizyjnych, kanałach tematycznych w serwisach VOD.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis stworzyła dwie wersje spotu 30 i 15-sekundową. W ramach II edycji akcji Nałęczowianki "Wyskocz z kapci" prowadzona jest loteria konsumencka oraz cykl eventów, za które odpowiada agencja Albedo Marketing jednocześnie twórca koncepcji kampanii. Kampania informacyjna, która potrwa do 30 czerwca br., obejmuje telewizję, prasę, internet, materiały POS, promocyjne opakowania i etykiety, kanały social media oraz działania PR. Komunikację w mediach społecznościowych realizuje 121PR, działania PR - agencja Q&A Communications. Produkcją oraz postprodukcją spotu zajęło się Studio Orka. Planowaniem mediów zajął się do mediowy MEC.