M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gratka.pl z kampanią w TV i online

Maciej Burlikowski | 17 maja 2016, 06:00

Projekt przygotowały: Artegence, Papaya Films i Starcom.

Polska Press Grupa rusza z telewizyjno-internetową kampanią reklamową swojego serwisu ogłoszeniowego Gratka.pl. Celem jest wzmocnienie pozycji serwisu na rynku portali z ogłoszeniami nieruchomości, motoryzacyjnymi i pracy.

Spoty telewizyjne, poświęcone właśnie tym trzem kategoriom - motoryzacji, pracy i nieruchomościom, będą emitowane m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, kanałach tematycznych TVP i Polsatu, TV Puls, TVN7, TTV oraz Puls 2. Kampania telewizyjna będzie wsparta przez spoty wideo w kanałach YouTube, Facebook, VoD TVP i TVN oraz na kanale Ipla. Uzupełnieniem jest kampania displayowa w internecie obejmująca m.in. Onet.pl, WP.pl oraz serwisy Polska Press Grupy.

Bohaterem kampanii jest pies Gratka, który w każdym ze spotów, podobnie jak wyszukiwarka serwisu, szuka produktów, które oferuje Gratka. Hasło "Szukaj Gratka, szukaj” odnosi się do idei kampanii, w której Gratka wyszukuje i spełnia oczekiwania użytkownika.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja interaktywna Artegence, produkcją zajęło się studio Papaya Films, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zaś dom mediowy SMG Starcom oraz dział marketingu Gratki.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,