Kraj

Grupa Żywiec kontynuuje strategię dla marki Tatra

Kampanię przygotowały Heart & Brain, Opus Film i MediaVest.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHMIEYSj1sTQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec rusza z nową kampanią reklamową piwa marki Tatra. Jest to kontynuacja strategii komunikacji, w której marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak odwaga,  doświadczenie i zaufanie.

– Historie, które pokazujemy w spotach Tatry, podkreślają charakter marki. Opowiadamy w nich o ludziach, którzy dzięki sile charakteru odważnie stawiają czoła wyzwaniom – wskazuje Magdalena Tondera, senior group brand manager marki Tatra.
 
30-sekundowe spoty będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i wybranych stacjach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Opus Film, a media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.