M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Z ostatniej chwili

Mikołaj Ciaś dyrektorem marketingu Coca-Cola Poland Services

Tomasz Wygnański | 17 maja 2016, 12:37

Awans marketera związanego z firmą od ponad 10 lat na nowo utworzone stanowisko.

Mikołaj Ciaś objął funkcję dyrektora marketingu w Coca-Cola Poland Services odpowiedzialnego za stworzenie i realizację strategii marketingowych dla wszystkich marek z portfolio firmy w Polsce. 

To nowe stanowisko. W ostatnim czasie w Coca-Coli kompetencje związane z zarządzaniem marketingiem były podzielone między menedżerów odpowiedzialnych za poszczególne kategorie i nie było jednego stanowiska szefa marketingu na szczeblu dyrektora. Teraz firma zdecydowała o uspójnieniu struktury działu marketing. 

Mikołaj Ciaś związany jest z Coca-Colą od 2005 r. Ostatnio pełnił funkcję senior marketing managera odpowiedzialnego za kategorię napojów gazowanych, w tym za marki Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Kinley oraz innowacje w obrębie kategorii. Był także odpowiedzialny za grupę marek Coca-Cola w regionie Europy Północnej i Środkowej obejmującym: Polskę, Czechy, Słowację oraz kraje bałtyckie. Odpowiadał także za wprowadzenie marki Coca-Cola Zero na polski rynek. Jako marketing and commercial activation manager zarządzał zespołem zajmującym się projektem UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie i odpowiadał za działania marketingowe, komunikacyjne i sponsoringowe w obu tych krajach.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,