Kraj

Zbliża się finał drugiej polskiej edycji World Corporate Golf Challenge

Do polskiego finału zakwalifikowało się 66 firmowych drużyn, a do wygrania - nowy Mercedes CLA Shooting Brake.

Zbliża się finał drugiej polskiej edycji World Corporate Golf Challenge
W najbliższy weekend odbędzie się finał drugiej polskiej edycji World Corporate Golf Challenge.
Zakończyły się turnieje eliminacyjne drugiej edycji WCGC w Polsce.
Do polskiego finału, który odbędzie się 20 i 21 maja 2016 r. na polu golfowym Lisia Polana k. Warszawy, zakwalifikowało się 66 dwuosobowych firmowych drużyn. Będą one walczyły o tytuł World Corporate Golf Challenge Poland i nagrodę główną – wyjazd na światowe finały WCGC w portugalskim Cascais.
Imprezie towarzyszy bankiet turniejowy, który w tym roku odbędzie się w Klubie Biznesowym Legii Warszawa. Poprowadzi go Mateusz Kusznierewicz – ambasador polskiej edycji turnieju, a także reprezentant drużyny Auto Idea Mercedes-Benz – jednego ze sponsorów WCGC Poland, który ufundował nagrodę za Hole in One na dołku nr 12. Gracz, który jako pierwszy trafi do dołka jednym uderzeniem, wygra nowego Mercedesa CLA Shooting Brake.
Partnerem organizatorem wydarzenia jest agencja Plej. Odpowiada za koordynację przygotowań, pozyskanie i koordynację sponsorów, działania media relations oraz produkcję i realizację całego turnieju, a także atrakcji towarzyszących.
Sponsorami i partnerami polskiej edycji turnieju są: Auto Idea Mercedes-Benz, ProfiLab, Legia Warszawa, Belvedere Catering by Design, Rent Design, Ballantine’s, Regent Warsaw Hotel, Grupa e4e, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf i eventory.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: “Gala”, “Golf & Roll”, “MeetingPlanner.pl”, “OOHmagazine”,  “Highlife” oraz “Media & Marketing Polska”.
World Corporate Golf Challenge to największy korporacyjny turniej golfowy świata, uczestniczące w turniejach drużyny reprezentują jednocześnie firmy oraz kraje, z których pochodzą.