Kraj

Ziaja promuje się w kinach

Działania promocyjne koordynowane przez New Age Media startują w sieci Cinema City.

We wszystkich kinach sieci Cinema City wystartowała kampania promująca dwie linie produktowe marki Ziaja. Przez pierwsze trzy tygodnie w bloku specjalnym przed filmami kobiecymi emitowany będzie 30-sekundowy spot promujący serię kosmetyków Cupuacu. Przed filmami familijnymi wyświetlana będzie reklama przedstawiającą serię produktów do pielęgnacji dla dzieci Maziajki. Spoty wspierane będą przez działania bezpośrednie w holach kinowych i podczas cyklu spotkań i seansów specjalnych dla kobiet Ladies Night, a także poprzez reklamę
w ramach programu lojalnościowego dla dzieci Paszport Malucha. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Rozbudowana kampania kinowa marki Ziaja to część szerszej komunikacji, która obejmuje: outdoor, sponsoring telewizyjny, sponsoring radiowy, reklamy w prasie i internecie oraz działania promocyjne.
Kosmetyki Cupuacu to najnowsza seria marki Ziaja, która wykorzystuje w swoim składzie masło cupuacu, masło karite, olej z orzechów brazylijskich i makadamia.  
W jej skład wchodzi siedem produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Linia Maziajki obejmuje kosmetyki dla dzieci powyżej 2. roku życia.