Kraj

PKO BP pokazuje się jako instytucja wielopokoleniowa

Nowa kampania reklamowa podkreśla rodzinny charakter oferty banku - "od juniora do seniora".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2ipqjQ7Vvdc%22%7D
Bank PKO BP rusza z kampanią wizerunkowo-produktową, w której chce podkreślać, że jego oferta jest wszechstronna, ma produkty zarówno dla starszych, jak i dla młodych konsumentów. Bank poleca konta osobiste „od juniora do seniora” i zachęca do korzystania z bankowości elektronicznej. Pokazuje również ofertę dla świeżo upieczonych rodziców.

Kampania promująca rodzinny charakter oferty PKO Banku Polskiego potrwa do pierwszych dni lipca. Jej elementami są dwa spoty reklamowe, które będą się pojawiać na antenach głównych stacji telewizyjnych i ponad 100 kanałów tematycznych. 

Pierwszy z nich pokazuje wielopokoleniową rodzinę, drugi – radość noworodka, o którego przyszłość zadbali przezorni rodzice.

– Przede wszystkim chcemy zachęcać Polaków do systematycznego oszczędzania. Pokazujemy, jak ważne jest budowanie zabezpieczenia finansowego dla dzieci już od ich najmłodszych lat. Chcemy również podkreślić, że nasz bank ma atrakcyjną ofertę dla całych rodzin. Warto się tym chwalić i stąd pomysł na kampanię „Od juniora do seniora” – mówi Michał Kuczmierowski, dyrektor departamentu marketingu PKO BP.

Równolegle z emisjami w TV reklamy pojawią na stronach głównych portali internetowych: ogólnoinformacyjnych oraz specjalizujących w tematyce finansowej. Do akcji zostaną włączone nowe formaty reklamowe i korespondencja wysyłana pocztą elektroniczną.

Przy realizacji tej kampanii bank współpracował z agencją reklamową DDB & Tribal oraz domem mediowym Universal McCann.