Matthew McConaughey wystąpił po raz kolejny w spocie promującym nowy model luksusowego samochodu Lincoln MKZ. Kampania ma promować nowy model sedana.
Spot wyreżyserował J.C. Chandor – wieloletni dyrektor handlowy Lincolna. Trzy spoty promujące ten model mają być odzwierciedleniem przyjemności, jaka płynie z jazdy samochodem. W pierwszym spocie aktor jest golony przez profesjonalnego golibrodę, a zbliżenia golenia twarzy zestawione są z odzwierciedleniem drogi, jaką pokonuje po krętych górskich drogach Lincoln.
W drugim spocie w środku nocy aktor rzuca się tyłem do basenu, a scena zestawiona jest z uderzeniem ściany deszczu na maskę samochodu po wyjeździe z podziemnego tunelu. Aktor nie mówi ani słowa – ma to pracować na wywołanie emocji u odbiorcy i odnosić się do wrażenia gładkości i ciszy jazdy. Kampania na razie będzie miała swoje odsłony w USA i Kanadzie. Model dostępny jest w Stanach Zjednoczonych w cenie ok. 35 tys. dolarów w trzech rożnych modelach – w zależności od konfiguracji silnika.
(AdWeek)