M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Znamy zwycięzców Innovation AD #Award 2016

Katarzyna Kacprzak | 24 maja 2016, 06:00

Nagrodzone zostały najbardziej innowacyjne projekty w obszarze komunikacji marketingowej.

W tegorocznym konkursie Innovation AD Award 2016, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody grand prix otrzymały projekty: "Idea hub” zrealizowany przez Idea Bank i "Nie chcę być strażakiem!” agencji Walk dla Fundacji Integracja. Najwięcej nagród zdobyły agencje: Young & Rubicam Polska, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, DDB & Tribal i Grey Worldwide Warszawa. Nagrody specjalne Game Changer trafiły do CD Projekt – Firma Roku, Człowiek Roku/Ludzie Roku: Michał Brański, Krzysztof Sierota, Jacek Świderski - Grupa Wirtualna Polska.

Projekty nagrodzone złotem to: w kategoriach insight i interaction - "Freetee4it” S4 dla Luxoft Poland; w kategorii usability - "Acti od Actimela” agencji Young & Rubicam Polska dla Danone. Projekt ten otrzymał również srebro w kategoriach technology i product oraz brąz w kategorii insight. Poza tym w kategorii usability została nagrodzona kampania "Getin zbliż wakacje” agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dla Getin Noble Bank. Projekt ten otrzymał również dwa brązy w kategoriach technology i product. W kategorii insight – "Nowy sposób sprzedaży wina w małych sklepach pod marką Faktoria Win” agencji Dragon Rouge dla Grupy Eurocash. W kategorii technology – "Pierwsza animacja w radio” agencji DDB & Tribal dla Estrady Poznańskiej.

Najlepszy zespół mediaplannerski w konkursie Young Creatives Media to Piotr Fortuna i Marta Kierszka z ZenithOptimedia Group, który będzie reprezentował Polskę na tegorocznym Festiwalu Cannes Lions.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,