Zagranica

Clerasil podkreśla, że zna się tylko na trądziku

Droga5 zaznacza, że na nastolatkach nie zna się nikt.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FVzHHMpXaRsE%22%7D
W Stanach wystartowała kampania autorstwa agencji Droga 5 dla marki Clerasil z portfolio Reckitt Benckiser. Głównym motywem jest przewrotne przekonanie o tym, że na nastolatkach nie zna się nikt. Clerasil ma się znać tylko na trądziku.
Kampania opiera się na koncepcie parodii kampanii produktów dla nastolatków.
Kampania zapętla się w ironii i nie próbuje nawet wytłumaczyć, jak i dlaczego Clerasil działa. Zestawia jednak ze sobą szereg dziwnych scen i w ten sposób chce pokazać, że nie chce udawać.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8tD1zcqlj98%22%7D
Kreatywni agencji Droga 5, mając na uwadze komunikację do pokoleń jeszcze młodszych niż millenialsi i wyczulonych na fałsz, zaznaczają, że jedyne, co młodzi mogą wziąć za autentyczny komunikat, to fakt, że siedziba specjalistów Clerasil znajduje się w Parispanny w New Jersey.

(AdWeek)