Zagranica

Snickers jako odpowiedź na hejt w internecie

Marka będzie mierzyć poziom emocji w sieci i odpowiadać obniżeniem ceny batonu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGFVcR760kY8%22%7D
W Australii Snickers zaproponował nową odsłonę nowej kampanii eksplorującej motyw zależności poziomu dobrego humoru od głodu. Za kreację odpowiada agencja Clemenger BBDO Melbourne. Nowa kampania prezentuje “Hungerithm”.
Spot pokazuje, że internet jest pełen hejtu – ten, zdaniem twórców kampanii, nasila się, kiedy ludzie są głodni. Specjaliści agencji opracowali specjalny algorytm, który na podstawie temperatury wypowiedzi w internecie sprawdza, kto pod wpływem emocji przestaje być sobą. Jeśli emocje w internecie sięgają zenitu, na ekranach wyświetla się informacja, że cena batonu spada o 82 proc. – można przy pomocy specjalnej aplikacji wygenerować odpowiedni kod i udać się do najbliższej sieci 7-eleven i tam nabyć baton w specjalnej cenie. Kampania będzie miała swoje odsłony w internecie, w kanałach VOD, na nośnikach OOH i w social mediach.

(AdAge)