M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Szozda dyrektorem marketingu Grupy Eurozet

Katarzyna Woźniak | 30 maja 2016, 06:00

Od czerwca stanie na czele marketingu wszystkich marek Grupy.

Agnieszka Szozda dołączy do zespołu Eurozet. 1 czerwca obejmie stanowisko dyrektora marketingu odpowiadającego za wszystkie marki Grupy (Radio Zet, Radio Zet Gold, Radio Zet Chilli, Antyradio).
Będą jej podlegać promocja, badania oraz PR produktowy. Nowa dyrektor będzie też zarządzać obszarem eventów produkowanych przez Eurozet Live. Jej bezpośrednim przełożonym będzie prezes Grupy Eurozet – Andrzej Matuszyński.
Agnieszka Szozda ma prawie dziesięcioletnie doświadczenie w branży rozrywkowej, w tym fonograficznej i telewizyjnej. W obszarze muzycznym jako strategic marketing director w Sony Music Entertainment Poland odpowiadała za kampanie ATL, BTL, PR oraz trade marketing. Zajmowała się sprzedażą muzyki do reklam, filmów, seriali, produkowała i promowała kompilacje płytowe, a także zarządzała katalogiem jazz i klasyka. Doświadczenie w branży telewizyjnej zdobywała najpierw w marketingu MTV Networks Poland (obecnie Viacom), gdzie zajmowała się kanałami MTV, Viva i VH1, a ostatnio, jako head of marketing & communication A+E Networks, kanałów History i CI Polsat, jednocześnie będąc współtwórczynią start-upu polskiego oddziału. Wprowadzała na polski rynek nie tylko poszczególne produkcje tv, jak np. serial "Wikingowie” (History), ale też kanały telewizyjne, jak Comedy Central (Viacom).
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,