M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartłomiej Gontarz przechodzi z SMG do White Paper Agency

Maciej Florek | 31 maja 2016, 06:00

W nowej agencji obejmuje stanowisko head of innovation.

Bartłomiej Gontarz objął nowo utworzone stanowisko head of innovation w agencji White Paper Agency. Zajmie się rozwojem struktury, produktów i usług agencji, dbając o rozwój kompetencji członków zespołu. Do jego obowiązków należy również dobór i współpraca z partnerami technologicznymi oraz dostawcami usług dla agencji.

Gontarz jest związany z branżą reklamową od 2006 r. W 2007 r. tworzył w domu mediowym ZenithOptimedia Group jedną z pierwszych wówczas komórek wyspecjalizowanych w obsłudze SEM. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje również pracę po stronie wydawcy - w Wirtualnej Polsce kierował działem zajmującym się reklamą w wyszukiwarkach i sieciach kontekstowych, SEO oraz WoMM. Ostatnio pracował w SMG Polska jako business integration manager, gdzie zarządzał zespołem zajmującym się działaniami efektywnościowymi dla Samsung Polska. Wcześniej jako SEM manager pracował dla takich klientów jak T-Mobile, Eurobank, Prudential.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,