M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Uzupełnienie: Mały Wargorr sięga po CzekoTubkę

Katarzyna Woźniak | 31 maja 2016, 06:00

Kampania telewizyjna jest częścią rozległych działań Wedla na Dzień Dziecka.

W ubiegłym tygodniu wystartowała kampania reklamowa marki Wedel (Lotte) promująca Czekotubkę (MMP24 z 25 maja 2016). Firma w tym sezonie odświeża portfolio, wprowadzając nowość – Czekotubkę Karmellove. Linia dla dzieci będzie wspierana działaniami komunikacyjnymi 360 stopni, które obejmą: telewizję, digital, public relations oraz social media.
Główną osią komunikacji wspierającej produkty E.Wedel dla najmłodszych jest 30-sekundowy spot reklamowy. Pojawia się w nim Mała Mroczność, czyli syn władcy z kosmosu – Wargorra, który przybywa na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości i odnajduje ją w czekoladach Wedla. Bohater reklamy sięga po najlepsze słodycze dla niego, czyli wedlowskie portfolio dziecięce: Czekotubkę Karmellove oraz Czekotubkę o smaku kakaowo-orzechowym. Spot będzie emitowany w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych, a także w internecie.
W ramach kampanii zaplanowana jest również silna obecność w internecie. Wraz ze startem kampanii uruchomiona zostanie specjalna strona internetowa z kontentem dla dzieci, na której dostępne będą specjalnie zaprojektowane gry. Na start witryny przewidziany jest także konkurs z nagrodami. Dodatkowo będą prowadzone działania z najpopularniejszymi polskimi influencerami gamingowymi w mediach społecznościowych – Drollercasterem i Kaiko. Powstaną m.in. filmy, w których pojawi się zarówno Wargorr, jak i wedlowskie produkty dla najmłodszych. Cała kampania będzie wspierana działaniami media relations.
Za kreację spotu reklamowego odpowiada agencja Grandes Kochonos, zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR (w tym także współpracę z social influencerami) realizuje 24/7Communication, natomiast w internecie – Cosmo.


Czytaj więcej na temat: , , , , ,