Kraj

SearchLab zmieniła się w Optimizers

Nowa nazwa ma lepiej odzwierciedlać rozwój oferty produktowej i usług reklamowych.

SearchLab zmieniła się w Optimizers
Optimizers to nowa nazwa agencji reklamy internetowej specjalizującej się w marketingu efektywnościowym należącej do Grupy Agora. Agencja, dotychczas działająca jako SearchLab w ramach segmentu Internet Agory, przekształciła się w osobną spółkę. Wszystkie udziały w nowej firmie ma Agora.

Optimizers prowadzi działania reklamowe z zakresu marketingu efektywnościowego dla firm różnej wielkości i z różnych branż, rozpoczął działalność w 2009 r. Koncentruje się na działaniach z obszaru SEM/SEO. Od tego czasu  oferta poszerzyła się o nowe produkty reklamowe.

– Nowa nazwa znacznie lepiej odzwierciedla rozwój oferty produktowej i usług reklamowych świadczonych przez naszą agencję. Oprócz marketingu w wyszukiwarkach prowadzimy także kampanie reklamowe display, wideo i e-mail rozliczane głównie w modelu efektywnościowym CPC oraz zaawansowaną analitykę efektywności prowadzonych działań – tłumaczy Iwona Połóg, prezes zarządu Optimizers.

Optimizers pracuje obecnie dla ok. 100 klientów z całej Polski, wśród nich są: Salve Medica, Factory, Polskie Stowarzyszenie Gipsu, Copernicus czy Farmtrac. Współpracuje też z biznesem internetowym i wydawniczym Agory, a także innymi spółkami w ramach Grupy Agora – Grupą Radiową Agory, Trader.com (Polska) i GoldenLine.